Monday, November 2, 2009

A treia oara e cu noroc

Dupa 2 incercari nereusite, una cu Iuniana si Alexandra acum vreo 4 ani, alta cu Ramona & co acum vreo 3, sambata noapte am reusit sa fiu acceptat in cercul select al oamenilor care au intrat intr-o discoteca frantuzeasca. Totusi, nici sambata seara nu am intrat asa usor, pentru ca in "Purple" nu ne-au primit, asa ca a trebuit sa ne multumim cu "Le Frigo".

Treaba e cam asa. La intrare ai cate un negru din neamul lu' Evander Holyfield care se uita la tine si zice "nu". Te faci si mai mic decat esti si il intrebi de ce, asa ca afli ca nu poti intra ca nu ai camasa. Daca esti mai umil din fire te duci si te schimbi, asa ca afli ca nu merge nici in adidasi, nici fara basca, nici cu basca si uite asa trece noaptea. Daca ti se rupe de discoteca lor, pleci si te duci intr-un Irish pub unde sticla de vodka nu costa 90 de euro. Eh, eu sunt undeva intre, am plecat sa ma schimb si m-am intors peste 3 ani. Aparent acum garderoba mea corespunde. Sau poate m-au lasat sa intru doar pentru ca era Halloween...

Pentru azi: suferiti si voi

1 comment:

  1. sunt mandra de tine.
    data viitoare incercam cluburile elvetiene. Niste tipi din RO cu care am lucrat au fost refuzati pe motivul No English :) Asta cand s-au legitimat cu permisul de conducere.

    ReplyDelete