Monday, November 23, 2009

Prima runda (si ultima?)

Am fost in comisia de vot de la Toulouse. Ieri toata ziua. De la 7 dimineata pana la 9 seara si apoi inca o ora jumatate de numarat si de facut ordine la gradinita unde s-a votat.
Nu o sa ma apuc sa fac campanie, in fond fiecare voteaza cu cine vrea. Dar pot sa spun ca m-am bucurat vazand ca romanii de aici sunt mai inteligenti decat cei de acasa si ca fake-ul politic numit Mircea Geoana a luat 9% aici.

Sunt curios sa vad statisticile de vot, dar as putea sa pariez ca membrii generatiei aleia magice de peste 60 de ani, care s-au cacat pe ei o viata intreaga sub Ceausescu, au decis iar. Nu pot sa inteleg de ce sa te duci sa votezi daca tu nici macar nu stii cine participa.

In fine, am ramas cu bucuria ca oamenii tineri se informeaza, ca nu vor sa voteze in necunostinta de cauza si ca fac eforturi pentru a schimba ceva. Am avut oameni care au venit de la Carcassonne, de la Auch sau de la Saint Gaudens special ca sa voteze. Tineri nascuti in Franta care vorbesc perfect romana si care au venit sa voteze pentru tara pe care o numesc "a lor" desi au fost acolo doar in vacanta. Oameni care locuiesc in Franta de zeci de ani si care luau stampila cu speranta ca or sa se poata intoarce intr-o zi intr-o Romanie normala.

Acum urmeaza turul 2. Nici nu stiu daca o sa votez, m-am saturat sa trebuiasca sa aleg raul cel mai mic doar pentru ca sunt o gramada de idioti in Romania care voteaza cu cineva pentru ca "am dat noroc cu sotia dansului".

Discursurile imaginare (1,2) nu pot crea personaje reale, iar personajele reale ne trateaza ca si cum ne-am uita toti la Etno, Taraf si OTV.

Pentru restul de 34% despre care nu am zis nimic azi, luati de aici

4 comments:

  1. as vrea sa stiu si eu ce procente au fost la toulouse pentru crin antonescu.

    ReplyDelete
  2. 40% Basescu, 30% Antonescu, 9% Geoana, 6% Oprescu si 5,7% Cernea...

    ReplyDelete
  3. Mersi, pe mine ma interesa ce procentaj a avut Cernea... :)
    Voiam sa aflu si cum s-a putut organiza o sectie la Toulouse (exista consulat?).

    ReplyDelete