Tuesday, December 1, 2009

Pentru ca ...

... am avut gripa porcina, am stat 4 zile in casa si m-am jucat manager
... mi-a fost lene
... am treaba care pentru voi e probabil neinteresanta
... s-a inchis mininova
... au adus casutele in Capitole
... mi-am cumparat 3 pulovere
... totusi, azi e 1 Decembrie, gen La Multi Ani
... trebuie sa ma scuz in fata tuturor Andreelor si Andreilor pe care nu i-am sunat ieri
... la Stefi ninge
... Weezer nu se mai joaca cu animalutele, ci canta (dar vai cat de urata e Sara Bareilles)

2 comments:

  1. te scuz ingratule!!!la manager cum te descurci?:D

    ReplyDelete
  2. Inseamna ca mi-ai simtit gandurile de bine :D

    Am instalat si fm2010, dar ma joc tot 2009 ca am reusit in sfarsit sa fac 5 sezoane fara sa ma dea afara de la Milan si ma simt motivat de sustinerea lui Berlusconi :) Dar cred ca la Milan e cel mai usor dintre cluburile mari pentru ca important e sa faci bani. Daca termini pe loc de CL si nu ai probleme cu banii, ei par fericiti.

    ReplyDelete