Tuesday, December 8, 2009

Declaratie olografa

Subsemnatul, Stanica Razvan, posesor al CI cu seria si numarul, marturisesc urmatoarele.

In seara zilei de 05.12.2009 ma pregateam de culcare, pentru ca a doua zi urma sa fiu in comisia de vot din sectia speciala din localitatea Tuluz, tara Franta, unde urma sa se voteze pentru alegerile prezidentiale din Romania.

Impreuna cu un grup de prieteni ne doream foarte tare sa il votam pe candidatul Geoana Mircea-Dan, bineinteles din atasament fata de partidul din care face parte si in urma campaniei electorale foarte convingatoare facute de domnia sa.

Putin dupa ora 23, cand m-am indreptat inspre cutia cu pantofi ca sa imi pregatesc incaltarile pentru a doua zi, am descoperit ca respectiva cutie continea o cantitate enorma de dulciuri, printre care si jeleuri Haribo, preferatele mele. In plus, un element foarte important, in si pe langa cutie se gasea si un numar mare de fructe portocalii, numite in limbaj comun clementine sau minole. Pe langa toate astea, am mai gasit si un cadou frumos impachetat, care continea un mp3/mp4 player.

Am fost evident uimit de aceste lucruri, dar prietena mea impreuna cu care locuiesc mi-a spus ca probabil este un cadou de la Mos Nicolae, pentru ca am fost cuminte. M-am linistit si a doua zi am mers la vot, ascultand pe drum muzica la aparatul electronic primit cadou.

Odata ajuns la sectie mi-am exercitat dreptul la vot dar, in loc sa il votez pe domnul Geoana Mircea-Dan, am scapat stampila pe dreptunghiul de sus, cel pe care scria Basescu Traian. Pe moment nici nu am realizat ce am facut si, abia azi, in urma dezvaluirilor dumneavoastra cu privire la fraudarea alegerilor in diaspora, imi dau seama ca am fost manipulat la nivel de subconstient. Este evident, am primit cadou o gramada de fructe de culoare portocalie, culoarea candidatului Basescu Traian. In plus, sunt sigur ca la o analiza mai atenta se va observa ca muzica pe care am ascultat-o pe drum la mp3 player contine mesaje subliminale care m-au facut sa imi schimb optiunea de vot fara sa imi dau seama.

Lucruri asemanatoare s-au intamplat si cu prietenii mei, pentru ca am vorbit cu ei la sectie si toti primisera cadouri, pe care le puneau pe seama lui Mos Nicolae. Si toti votasera pana la urma cu Basescu Traian.

Dupa parerea mea, exista 2 optiuni: sau Basescu Traian l-a rapit pe Mos Nicolae si a impartit cadouri cu efect halucinogen sau, si mai grav, Mos Nicolae asta e un agent portocaliu sub acoperire care a impartit mita electorala.

Sper ca aceasta marturisire sa va ajute in demersurile dumneavoastra si mai sper ca Curtea Constitutionala sa va dea dreptate si domnul Geoana Mircea-Dan sa mai aiba dreptul la inca 2 saptamani de campanie electorala ca sa ne convinga din nou de capacitatile dansului.

In atentia domnului Nica Dan, vicepresedinte al Partidului Social Democrat

2 comments: