Sunday, September 20, 2009

Somn

Mi-e somn. M-am intors din Romania cu bateriile incarcate dar dupa 4 saptamani de munca s-au descarcat iar. As dormi asa, vreo 12-13 ore, dar nu le am. Lunea viitoare e dead-lineul pentru ICC 2010 si eu ma uit la graficele mele ca vitelul la poarta noua. Problema nu e neaparat ca ma uit asa, ci ca aceasta activitate imi ia cam 12 ore zilnic. Oricum, sunt sigur ca o sa apara altceva si dupa, iar nevoia mea de somn se va reporta din nou pentru vreo vacanta viitoare sau, si mai probabil, pentru momentul in care o sa ies la pensie.
Ca sa intelegeti mai bine, ieri am adormit la Planetarium la Cité de l'Espace. Am dormit sub cerul instelat cum ar veni. Dar daca ma gandesc mai bine nu e relevant, pentru ca am mai adormit si alta data la Cité de l'Espace, dar la iMax, cu ochelarii 3d pe nas. Poate o fi de la vreme, sau de la mancare, sau de la sedentarism. De la medicamente nu e sigur, ca nu mai iau. O sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor.

Pentru azi:

2 comments:

  1. E de la sedentarism, si eu mor de somn tot timpul. Sau poate e de la faptul ca dorm 6h/noapte

    ReplyDelete