Monday, September 14, 2009

A new beginning

Asta nu inseamna ca mi-am schimbat parerea despre bloguri si blogari. Nu inseamna ca o sa pierd timp scriind aici zilnic, chiar si atunci cand nu am ce spune. Nu inseamna insa nici ca o sa scriu numai lucruri interesante, ca nu o sa aberez si ca nu o sa ii plictisesc pe aia care or sa mai arunce vreun ochi uneori. Inseamna doar ca mi-e destul de greu sa tin la curent pe toata lumea cu putinele evenimente din viata mea si ca mi s-a parut ciudat sa ma intrebe mama "Cum, te-ai operat de hernie?", moment in care mi-am dat seama ca nu ii spusesem chestia asta. Si mai inseamna ca uneori imi mai e dor de cate cineva si atunci as vrea sa mai stiu si eu ce muzica mai asculta, ce bere mai beau, cu cine si daca mai fac sex. Chestii din astea pe care ai vrea sa le stii despre prieteni. Si m-am gandit ca poate o vrea cineva sa stie chestiile astea despre mine. Sau chiar daca nu vrea nimeni sa le stie, o fi cineva caruia sa nu i se para chiar plictisitoare si sa le citeasca la micul dejun sau la lucru sau pe buda... Adica, daca mie mi s-a parut interesant sa citesc cum i s-a parut lu' Margelatu la nush ce concert, poate il intereseaza si pe el cum mi s-a parut mie la Depeche Mode. In fine, cam asta ar fi ideea, ca o sa mai arunc pe aici cate o chestie din cand in cand.


Pentru azi:

4 comments:

  1. te-ai operat ??? sa-ti fie de bine mai razvane :P

    ReplyDelete
  2. Nu o sa scriu niciodata pe blog cu cine si daca mai fac sex. :))

    ReplyDelete
  3. Pffff, era eine redewendung. Da' ce bere bei o sa scrii?

    ReplyDelete