Wednesday, September 23, 2009

Muriti

Indemnul din titlu li se adreseaza alora care se ocupa de reteaua de la IRIT. Daca nu as sti, as zice ca facem cercetare in geografie sau psihologie, nu in retele. De 3 zile las simularile sa mearga cand plec acasa, de 3 zile le gasesc intrerupte a doua zi. Si bineinteles ca nu se stie de ce. Si daca nu se stie de ce, inseamna ca simularile mele il fac pe Ubuntu sa isi dea duhul. Bineinteles ca nimeni nu poate sa imi explice de ce aceleasi simulari merg ziua, dar nu mai merg noaptea... Manole era un mic pusti, credeti-ma. Azi, in plus, am mai descoperit si ca, desi eu le-am dus cu manuta mea un hard disk de 1Tb pentru ca stiam ca o sa lucrez cu fisiere foarte mari, ei nu l-au instalat si eu aveam vreo 5Gb disponibili. Ceea ce a dus la stergerea unor fisiere foarte importante de catre magicul soft Eclipse, ai caror autori pot sa moara si ei odata cu cei 2 indivizi care imi amarasc viata.

Pentru cei care nu au inteles mare lucru din paragraful de mai sus, sa stiti ca nu e de bine. Dar e bine ca azi am inceput laboratoarele cu anul 1. E funny sa ii vezi cum vor sa stie mii de lucruri in acelasi timp si cum poti sa ii tii ocupati 15 minute doar invatandu-i cum sa deschida cd-romul de la calculatorul vecinului. Pacat ca dureaza putin starea asta si, incet-incet, incep sa devina persoane serioase si de incredere.

3 comments:

  1. Eu n-am deschis niciodata cdromul vecinului....trist :(
    Degeaba am facut n7

    ReplyDelete
  2. Pai nu m-ai avut pe mine prof, de-aia. Anul asta incerc o strategie noua, "controlarea tampeniilor pe care le fac studentii". Ideea e ca daca eu ii invat sa faca vreo 2-3 chestii minore, poate ca ei nu or sa incerce chestii mai complicate si care ar fi mai greu de rezolvat. Plus ca are si scop pedagogic, pentru ca toti au retinut din prima cum sa se conecteze pe alte unitati. Anul trecut mai aveam si dupa 3 TP-uri cate unii care nu stiau cum sa faca asta...

    ReplyDelete
  3. Bai, e al doilea an deja? Cum trece timpul...

    ReplyDelete