Thursday, January 5, 2012

Acknowledgements

Dupa cum unii dintre voi stiu deja, orice manuscris al unei teze de doctorat incepe cu pagina de multumiri. Desi pozitionate la inceputul lucrarii, sunt randurile care sunt scrise ultimele, dupa ce totul a fost corectat, aprobat si verificat. Eu inca nu am le-am trecut in teza mea, si ma gandesc serios sa nu respect aceasta traditie si sa am o versiune finala fara pagina de multumiri. Si nu pentru ca as fi atat de vanitos incat sa consider ca acest titlu de doctor mi se datoreaza doar mie. Ci pentru ca mi-am dat seama ca majoritatea oamenilor carora as vrea sa le multumesc cu aceasta ocazie, o parte importanta din cei care chiar au avut un rol in ceea ce am facut eu, nu or sa ajunga sa citeasca vreodata acele randuri (pentru ca, hai sa fim sinceri, niciunul dintre voi nu viseaza noaptea sa imi citeasca teza). Asa ca m-am gandit sa scriu aceste multumiri aici, crescand astfel sansele ca mesajul sa ajunga la adresant (asta fiind oarecum si subiectul tezei mele de altfel). Deci sa incepem, intr-o ordine total aleatorie in care sper sa nu uit prea multa lume care nu ar merita uitata:
- mama si tata, bineinteles, desi ei nu or sa citeasca blogul asta. Dar isi merita pe deplin locul, pentru ca fiecare reusita este un pic si pentru ei.
- Brebi, Jock, Saxi, Barba, Sorinache si lista poate continua, pentru o copilarie pe care nu as schimba-o pentru nimic in lume
- vara-mea Laura, pentru ca este cea mai calma persoana pe care o stiu si am incercat sa fur si eu cate un pic din filozofia asta (fara prea multe reusite insa)
- Cori, pentru atat de multe lucruri incat as avea nevoie de 10 bloguri ca sa le scriu pe toate, dar in principal pentru dragoste neconditionata
- June, pentru felul in care reuseste sa fie in acelasi timp un exemplu pozitiv si unul negativ si pentru ca a fost alaturi inca de la inceput si acum e obligata sa ramana aproape pana la sfarsit
- Adi, pentru ca a inteles si inca intelege fara sa fie nevoie sa ii spun. Si pentru ca nici aia 4 ani de liceu nu i-as schimba pe nimic in lume.
- Paula, pentru ca fara ea probabil nu as fi dat la Poli si totul ar fi luat un drum diferit
- Andi si Stefu, pentru momente de buna dispozitie si discutii filozofice care au avut un rol evident daca ne gandim ca acum sunt "Doctor of Philosophy"
- Irinuca, fiindca si ea se poate incadra la "discutii filozofice", dar mai ales pentru calitatea extraordinara de a vedea partea buna a lucrurilor (si in ciuda faptului ca acum se comporta ca o vipera pe care am crescut-o la pieptul meu)
- Vali, de la care am invatat ce inseamna munca si pasiunea (si zapaceala, si neatentia, dar astea nu se pun)
- Emy, pentru ca m-a convins sa renunt la o cariera muzicala si sa imi continui studiile. Si pentru ca m-a invatat sa dansez un pic. Si pentru ca mi-a aratat ca merita sa cazi si in cap pentru ceva de care esti cu adevarat pasionat
- Patty, pentru ca e un exemplu de candoare, gingasie si caldura sufleteasca. Dar si de hotarare, incapatanare si curaj.
- Ana V, pentru ca a avut incredere in mine. Tot ce am facut apoi la facultate i se datoreaza ei.
- Flo si Rares, pentru ca daca as avea un frate mai mare, mi-ar fi imposibil sa aleg cu care dintre ei doi as vrea sa semene
- Andrei, pentru ca gandim la fel, desi uneori ne exprimam diferit.
- Ralu, poate mai mult decat oricui, pentru ca fara ea lucrurile s-ar fi schimbat total in 2005 si aproape sigur nu as fi scris acum din postura de PhD. Nu o sa uit niciodata (si imi e groaznic de dor de tine...)
- Stefi, pentru ca ma chema la ceai, pentru ca mi-a suportat crizele de personalitate, pentru ca ma astepta dimineata, pentru ca e ultima persoana cu care m-am imbatat, pentru multe alte lucruri care nu imi vin acum in minte, si pentru multe alte lucruri care inca nu s-au intamplat
- "copiii ASAFF" (Ioana, Ovi, Alexandra, Mazi, Alina, Carmen, etc.) pentru 3 ani absolut extraordinari, care au trecut mult prea repede
- "adultii ASAFF" (Dan, Ramona, Marge, Sorina, Maria, etc.) pentru acelasi motiv
- Omar si Dana, pentru ca de cand i-am cunsocut ma chinui sa le gasesc defecte si nu reusesc. Si pentru ca Toulouse-ul e mult mai nashpa fara ei, ceea ce m-a facut sa termin teza cat mai repede.

Si, in fine, nu pot sa nu ii multumesc Oanei, pentru ca ea este rostul a tot ceea ce fac, nici un titlu, nici o diploma, nici un job nu ar avea vreun sens fara ea. Si, anticipativ, pentru ca o sa ma ierte ca o sa intarzii un sfert de ora asta seara ca sa scriu acest post.

Ah, si era sa uit: Un 2012 cat mai bun tuturor!

PS: De asemenea tin sa le multumesc formatiei The Xx si lui Scarlett Johansson pentru ca au asigurat fundalul sonor in perioada de redactare a acestei teze.


1 comment: