Thursday, February 18, 2010

Traducere aproximativa

Usile se deschid automat, mirosul de paine calda ma izbeste. Fata cu ochelari apare din spatele cuptorului cu zambetul pe buze si fara urme de faina pe fata:
"Buna ziua, v-ati hotarat?"
"Buna ziua, as dori si eu o pizza andaluza"
"Cu blat subtire sau normal?"
"Subtire"
"O pizza de 1, 2 sau de 4 persoane?"
Am mai luat de aici, stiu ca pizza de 2 persoane e de fapt de o persoana si un pic iar aia de o persoana e prea mica pentru foamea mea.
"De 2 persoane"
"Dar stiti, azi avem o oferta speciala, pizza de 4 persoane costa 7,99, cat o pizza de 2 persoane"
"Foarte interesant, dar eu sunt singur, nu pot manca o pizza de 4 persoane"
Tacere. Fruntea fetei cu ochelari se incrunta. Gura e usor intredeschisa. "Ce zice asta? Ca nu vrea o pizza de 4 persoane la pret de pizza de 2 persoane? Cum adica nu vrea? Dar e promotie... Eu ce fac acum? Astia nu ne-au zis la training ce sa facem cand un nebun nu vrea sa beneficieze de oferta noastra". In continuare tacere. Prin ochelari se vede o sclipire care parca vrea sa spuna ceva. Dar dispare repede si fata spune:
"Dar este o oferta speciala, doar pentru azi"
"Désolé, dar eu sunt singur azi"
Din nou o mica ezitare si in final resemnare
"Bine, cum doriti, mai vreti si altceva?"

2 comments:

  1. Sunt oameni care stau in strada si tot ce asteapta e o jumatate de pizza si tigari:)

    ReplyDelete
  2. mi-am dat seama ca mi s-a intamplat si mie odata. Solutia e sa cumperi pizza de 4 persoane, e buna si incalzita la microunde a doua zi(me lazy).

    ReplyDelete