Friday, January 22, 2010

Vise

Incepe sa ma frustreze faptul ca eu nu imi amintesc ce visez. Nici nu stiu daca visez de fapt. Ce stiu e ca atunci cand suna ceasul si ma trezesc nu imi amintesc absolut nimic. Daca mai adorm dupa ce suna ceasul inca vreo cateva minute visez. Stiu sigur pentru ca ma trezesc exact inainte de deznodamant. Si simt ca ma trezesc si incerc sa nu o fac ca sa vad cum se termina povestea dar tot ma trezesc. Pe moment imi amintesc visul si ma gandesc ca o sa il pot povesti si eu altora, asa cum se face. Imi zic, "uite mah, de data asta mi-am amintit". Si ma duc la buda, ma spal, ma imbrac si cand vreau sa i-l povestesc Oanei la micul dejun nu imi mai amintesc nimic. Cand dispare din capul meu nu imi dau seama, pentru ca sigur era acolo cand m-am trezit.

Asta e chestia cea mai interesanta cu care ma confrunt eu zilele astea, asa ca intelegeti ce viata palpitanta duc.

No comments:

Post a Comment