Thursday, April 22, 2010

Cum era sa devin dependent

Eu nu ma joc. Mi se pare pierdere de timp, prefer sa citesc sau sa dorm sau sa ma uit la filmulete pe TED sau pur si simplu sa pierd vremea pe net. Poate ca am ratat eu varsta la care trebuie sa te apuce pasiunea, desi imi amintesc ca atunci cand mi-am luat primul Nintendo m-am culcat la 12 si m-am trezit la 5 dimineata ca sa ma joc Mario, desi aveam un televizor GoldStar fara cautare automata, unde jocul "se prindea" foarte prost, cu o imagine care fugea din cand in cand. Acum ma joc doar FM200x, poate o data sau de doua ori pe luna, si un manager browser-based zilnic 10-15 minute (si ma gandesc sa ma las pentru ca mi se pare ca imi ocupa prea mult timp). Eh, acum ceva vreme cand am fost pe la Stefi am vazut ca se juca o chestie pe facebook: Mafia. Mie nu mi-au placut niciodata jocurile cu mafioti, dar tot primeam mesaje pe facebook, ba ca am primit cadou un camion, ba ca Barzaunele Vali vrea sa il ajut cu nu stiu ce job. Asta era inainte sa descopar butonul cu "Hide Application"  pe facebook. In fine, am zis sa vad care e treaba si am vazut ca eram deja la nivelul 15, desi eu nu mai jucasem. Jocul nu era cine stie ce, trebuia sa dai niste clickuri si sa acumulezi experienta in anumite practici mafiote. Mi s-a parut un fel de Solitaire, dar am zis sa vad ce se intampla cand experienta ajunge la maxim (cred ca speram la un Integer Overflow). Dupa cateva zile de asteptat ca sa se refaca energia si dat clickuri (pentru ca jocul e foarte complicat, nu poti da click daca nu ai energie) am vazut ca de fapt cand experienta ajunge la 100% o iei de la capat. Asa ca am renuntat la MafiaWars. Oricum, ideea e ca in timpul asta m-au agatat deja vreo 2 turci care voiau sa fac parte din clanul lor, pentru ca aparent cu cat ai mai multi prieteni care joaca, cu atat esti mai puternic. Astazi, citind asta, mi-am amintit de Mafia si am realizat ca era sa devin dependent...

PS: Inainte sa cer sa nu mai primesc mesaje de la aplicatiile astea, aveam prieteni care imi trimiteau chestii si din Mafia si din Farmville. Unii au o viata foarte palpitanta, ziua cultiva legume iar noaptea sparg cazinouri.

Hai si-om dansa:

No comments:

Post a Comment